Wednesday, May 18, 2011

Pärnu Slall I etapp 2011 Kullipesa

Pärnukad tegid kiire korraldusega oma esimese slalli osavõistluse nädala keskel, mis tingis väikese osavõtu, kuid kohal olid kõik põhirivaalid rahvaslallidelt. Kõik olid hirmsat tahtmist täis võidukihutada, mis sest et sõidutunde sel aastal veel veepeal vähe. Minul üks Pullapää trenn tehtud, seega "kõva" krunt all. Jõudsin seekord ilusti regamise/kipperi ajaks. Sel aastal osaleme Peebuga nüüd ALOHA tiimi all. Päike paistis ja tuul puhus, super. Panin oma 7,2 RS ja Falconile 39 peenikese alla. Set toimis normaalselt kogu võistluse. Olin hädas startidega, kui isegi ajastus enamvähem hea, siis joonel takerdun puntrasse kinni ja kaotan korraks glissi. See aga nullib kogu ajastuse ja stardi kiirenduse. Stardijoon tuleb ületada täisglissis ja kursil, kas või väikse hilinemisega aga täiskiirusel ikkagi, siis on lootust eduriviga kaasa minna sama kiirusega. Kui korraks jääd joonel seisma siis on pekkis, segatud tuul ja ahtripudru tapavad kiiruse ja punnita mis sa punnitad esimeses märgis oled ikka viimaste hulgas, jama. Vesselov loeb sekundilised varastamised veel õigeks seega tasuks riskida ja veits varastadagi, või vähemalt lähed varastama aga paned täkkesse. Peaks proovima, kaotada pole midagi on ainult võita, sest viimased kohad nagunii ei maksa midagi.
Kui viriseda, siis olekski ainult selle üle, et Pärnus on alati stardiliin liiga kalda all ja lühike sellise massi jaoks ning ideaalkurss ülemise poi pealt veidi krüssuga esimesse märki, mis tähendab seda, et kogu mass üritab võimalikult poi alt startida. Sest kui alumise poi juurest stardid, siis kaotad kõrguse võtmisega ikkagi väikese edu kiiresti. Eks see on muidugi võimalustes kinni, merel stardiliini tekitamine allatuule slaalomiks oleks kõige õigem, aga see eeldab kaatri kasutamist jne. Aga eks osavamad võidavad nagunii ikkagi, nii et vahet pole, aga sel juhul tekib olukord ja suureneb õnnefaktori osakaal keskmise taseme sõitjate tulemustele. Kui tehakse vähe sõite, siis see sakib vahest täiega. Ideaalis on alla tuule slaalom merelt ja stardiliin on paigutatud nii, et poleks liinilt asukoha valikul märgatavaid eeliseid ning liinipikkus on osalejate arvu järgi piisavalt pikk. Ühesõnaga et Pärnus startida, peab olema piisav ülepurjestus ja uim, mis võimaldab vabalt krüssata. Silveril oli 8,3 Loft ja laual all Zupingu formula uime otsast tehtud slallikas, ta rokkis täiega Tartu Tommiga sõidu võitude peale. Olen teda eelmine aasta nii mõneski sõidus võitnud, kuid sel korral ei saanud talle ligilähedalegi. Eks kamad annavad eelduse, aga tulemuse teeb ikkagi see, kes nendega sõidab. Teine koht, tubli tulemus Silverilt. Mina ise kokkuvõttes 6. Rahul ja ei ole ka, eks alati saab paremini. Peep 10. Aloha tiimil esimene märk maas.
Päeva lõpuks võttis eelmiste päevade kõva füüsilise koormuse väsimus jala pehmeks ning viha rauges ja kulgesin viimased sõidud pingevabalt, mis ka protokollist näha.
Surfipäev oli äge ja seltskond rõõmus esimese võidukihutamise peale sel hooajal. Lahe päev veepeal, tänud Pärnukatele korraldamise eest. Aloha!

No comments:

Post a Comment