Saturday, July 5, 2014
Kose Krossirada 2 h
Tegin hommikul varajase treening plaani, et saaks hiljem ka teistega muid tegemisi koos teha. Yamaha YZ250F on päris hea käigu ja minekuga pärast mootori remonti ning kolvivahetust. Sidur veel ikka jukerdab sõrme all ja ei ole konkreetne, aga oluliselt parem kui enne remonti, kus oli nagu ON/OFF lüliti. Tegin 5 ringi kaupa sõite, sain uhkes üksinduses lasta, rada ka heas korras. Treenisin enamasti hooga hüppele minekut, mille tunnetus mul veel jäneses. Sain ka paar korda sügavat esiratta maandumist tunda, mis on selline napikas maokale. Viga gaasilaskmises täpselt hüppe eel ja uuesti andmisega hiljaks jäämisega. Muidu pikal õhusõidul tunne kontrollitav, tagaamort töötab maandumisel hästi ja lennata on lahe. Esiamort vets jäik ja põrutab käsi, peaks allaminekut pehmemaks keerama või on viga ka ilma gaasita maandumisest, kus maandumisel mootor pidurdab ja surub inertsist raskuse pauguga esirattale. Tegin ka kurvitrajektori vahetusi ja leidsin kiiremaid läbimiskohti ja tehnikaid, selline erinevate soonte proovimine on, nagu purjelaua slallis märgis seest ja väljast sõitmine. Vahest võidad, vahest kaotad ja teistega koos rajal olles pead olema proovinud erinevaid kurviläbimisi, et oma hoogu hoida seal, kus ruumi antakse.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment